FAQ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ελέγξτε την πρόοδο της παραγγελίας σας

Αφού ολοκληρώσετε την αγορά σας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Παρακολούθηση της παραγγελίας σας

Θα λάβετε επίσης ένα δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας με όλα τα στοιχεία αποστολής.

Πώς να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας

Εάν αλλάξατε γνώμη και η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα παρακαλώ καλέστε το κατάστημά μας στο 210-6657607 και θα χαρούμε να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να γίνει επιστροφή χρημάτων ή μια αλλαγή;

Xρειαζόμαστε 7 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή του πακέτου σας για να επεξεργαστούμε τη συναλλαγή.

Πώς μπορώ να καταργήσω την εγγραφή μου από το newsletter;

Πολύ εύκολο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε “unsubscribe” στο κάτω μέρος των e-mail μας.

Πολιτική επιστροφών:

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν είναι λερωμένο ή αλλοιωμένο.

Ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να συμφωνηθεί η παράδοση του σωστού προϊόντος που έχετε παραγγείλει.